lisa23ladystardoll

Direktlänk till inlägg 9 november 2011

hej

Av Lisa smurf - 9 november 2011 22:28

läge sedan halloween är över och skol lovet med jar har varit sjuk alså inge blogande men jag släger in dena inläg om jag är en då sjuk heheh men jag kan inte åf utt en låt i hjärnan


Baby, I just wanna dance I don’t really care I just wanna dance I don’t really care, care, care (feel it in the air yeah)   She’s been a crazy dita Disco diva, and you wonder Who’s that chick? who’s that chick? Too cold for you to keep her Too hot for you to leave her Who’s that chick? who’s that chick? Who’s that chick? who’s that chick? Who’s that chick? who’s that chick? ni kanse kan gisa vilken låt

nu bjuder jag på en bild som jag håldle på med läge i dag men jajaj det tog snapt o göra om jag akande ltie tidigare i dag så skulle jag hinna med två av olika sorterm en om ni vill ha era medolsl som så jag har gjort nu så får ni beställa gratis i en kommentar i bloggen

 

men den där bilden är utan bakrund och den vart fulare en orginalet som ser ut så här

 

heheh det var bara örat som silde på det anndra men jag tykte den var finare med öron


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa smurf - 3 januari 2012 19:42


       

Av Lisa smurf - 26 december 2011 20:28

 

Av Lisa smurf - 26 december 2011 20:16

    

Av Lisa smurf - 4 december 2011 12:27

gjorde om den så nu är den bara i vinter tema :D jajajaj är super nöjd ...

Av Lisa smurf - 4 december 2011 00:50

gjrode en heder lite party jul vinter heder frän bakrund men hedern var mer i vinnter tema :D     vart super nöjd men den :). Kram och hopp snart är det jul har fått se en stort paket vad är det i ? vet inte men är spänd på att öppa den på ju...

välkommen till min stardoll blogg

Presentation


hej alla välkommen till min blogg den hallar om stardoll :) hoppas ni trivs här

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

vekans outfit

               grattis allan


Ovido - Quiz & Flashcards