lisa23ladystardoll

Alla inlägg under oktober 2011

Av Lisa smurf - 30 oktober 2011 15:26


i dag blir det ingen forsättnig på magazinet och halloween festen i bloggen så i dag tar jag en litet pavs och göra ett avsnit i från min nya sims bloggs serie så jag har itne tid just nu alså i dag

http://i142.photobucket.com/albums/r95/lyteshadow/Jack.jpg

  

Av Lisa smurf - 29 oktober 2011 18:08

nu har det kommit som alal har väntat på mitt magazin

mitt första tog bara en dag att göra det skitt

 

inte ur fint men det är för att jag ska göra bål och det och har inte riktitk tid med alt så jag gjrode den snapt

klik på bilden för att komma till magazinet

 

Av Lisa smurf - 28 oktober 2011 23:15


tiden börjar lite när som helt vilken tid jag vaknar och vilken tid jag hinner och vilken tid jag har tid jag ska göra bål hemma och bara ätta lite godare alså jag firar skälv hemma halloween med goda dricor och jätte god matt och komemr bjuda på lite respt under dan och ltie i från killen som bloggar här i bland kanse snapar in ett inläg på halloween partyt i bloggen alså det kommer bli kul hoppas ingen missar alal bilder och tipsen   


 

Av Lisa smurf - 23 oktober 2011 21:42

kunnde inte hålla mig o göra en bild på mig och den nya bloggaren som inte ensh ar bloggat en

 

:D min medoll med skol uniform lol men jag ändrade ltie i menyn i bloggen och hede in vekans outfit grattis till allan som vart det :D


 
  

grattis grattis :]

Av Lisa smurf - 23 oktober 2011 20:41

 


i dag så har jag gjort en flicka ni får antaligen se sklälva på bilderna


  

   



vart faktik nöjd som förra tykte denna vart rent bättre men jag kan inte köpa nån tröja med den på men ska ta det tyget och göra en skarf av det :D men vill ockå medela att jag har byt heder



 

Av Lisa smurf - 23 oktober 2011 11:39

http://images.wikia.com/starwars/images/b/b7/Ewoks-endor.jpg

haha såg dom har sötigarna på tv i går :D

     

jaja nu kommer det nå litet prosäkt

   

Av Lisa smurf - 22 oktober 2011 21:52

jag hade inget o göra jag öppnade det arkivet i stardoll och sen så skapade jag bara nå det vart en dyrsters flicka med en svart klänig hon blundar och håller i ett hjärta jag bjusar på bilder 

    

vart rätt så nöjd





 

Av Lisa smurf - 22 oktober 2011 16:23


 


vidio läken fukade inte så ska föröka i gen

http://www.stardoll.com/sv/video/starmovies.php?movieId=227&userId=21870050


hoppas det fukar nu 


välkommen till min stardoll blogg

Presentation


hej alla välkommen till min blogg den hallar om stardoll :) hoppas ni trivs här

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

vekans outfit

               grattis allan


Ovido - Quiz & Flashcards